Suomeksi

Univalmennus

Tiesitkö että voit itse vaikuttaa nukahtamiseen ja unen laatuun? Tässä valmennuksessa lähdetään parantamaan yöunta yksinkertaisten ja nopeiden harjoitteiden avulla. Harjoitukset rentouttavat kehoa ja mieltä ja helpottavat nukahtamisen ja nukkumisen. Ja mikä parasta, yleensä muutaman minuutin harjoittelu per ilta riittää.

Luento | Uni ja palautuminen

  • Puhumme muun muassa näistä

    Kevyen ja syvän unen erot • Kuinka paljon unta tarvitsen?• Nukun hyvin mutta sliti väsyttää • Stressin vaikutus uneen ja palautumiseen • Miten unen laatua voi parantaa? • Mitä kehossa ja aivoissa tapahtuu unen aikana? • Mitä tapahtuu jos en nuku tarpeeksi?

  • Missä ja million

    Päivällä vai illalla? Paikan päällä vai netissä? Luento voidaan pitää esimerkiksi Youtubessa, Zoomissa tai Teamisissa. Youtube ei vaadi sovelluksen lataamista eikä sisäänkirjautumista,

  • Edullisempi hinta poikkeustilan aikana

    150€ sisältäen alv (+mahd. matkakustannuksia) niin kauan kun poikkeustila jatkuu.

Noin 170 ihmistä seurasivat huhtikuun alussa Pietarsaaren työväenopiston järjestämä verkkoluentoa.

Urheilijoille

Henkilökohtainen univalmentaja

Olethan varmistanut että pääset syvään ja palauttavaan uneen mahdollisimman nopeasti! Ja että että mahdollisimman suuri osa yön unitunneista olisi syvää ja palauttavaa unta!

Hyvin nukuttu yö varmistaa että:

  • palaudut fyysisesti ja psyykkisesti
  • opit nopeammin päivällä harjoiteltuja liikkeitä, tekniikkaa ja muuta opittua
  • loukkaantumisvaara pienenee
  • vastustuskyky vahvistuu
  • ja paljon muuta

Camilla Richardsson

”Olen tänä kesänä nukkunut huomattavasti paremmin kuin ennen”

– kestävyysjuoksija, kultamitalisti Kalevan kisat 2019

Emma Pullola

Unen laatu parani jo kymmenessä päivässä. Näin uniseurannssa että syvän unen osuus nousi merkittävästi.”

– kolmiloikkaaja, hopeamitalisti Kalevan kisat 2019

Lisää luettavaa


Johnny Granholm 

+358-(0)40-913 4896 | johnny@somnskolan.fi

%d bloggers like this: