Suomeksi


Unipaja

 


Uniohjelma

Tiesitkö että voit itse vaikuttaa nukahtamiseen ja unen laatuun? Ja mikä parasta, yleensä muutaman minuutin harjoittelu per ilta riittää.

 

Luento

Uni ja palautuminen

Nukuitko huonosti viime yönä? Siinä tapauksessa et ole ainut! Meistä aikuisista jo joka kolmas kertoo nukkuneensa huonosti. Tule mukaan kuuntelemaan miten Johnny työskentelee näiden ihmisten kanssa ja oppimaan kuinka suurin osa meistä voi oppia nukahtamaan ja nukkumaan paremmin.

Puhumme mm näistä:

• Nukahtamis- ja uniongelmat • Mitä kehossa ja aivoissa tapahtuu unen aikana? • Mitä tapahtuu jos en nuku tarpeeksi? • Miten unen laatua voi parantaa? • Miten stressi vaikutta unen laatuun?

 

Urheilijoille

Henkilökohtainen univalmentaja

Olethan varmistanut että pääset syvään ja palauttavaan uneen mahdollisimman nopeasti! Ja että että mahdollisimman suuri osa yön unitunneista olisi syvää ja palauttavaa unta!

Hyvin nukuttu yö varmistaa mm. että:

• palaudut fyysisesti ja psyykkisesti • opit nopeammin päivällä harjoiteltuja liikkeitä, tekniikkaa ja muuta opittua • loukkaantumisvaara pienenee • vastustuskyky vahvistuu • ja paljon muuta

Palaudu nopeammin kuin muut

 

 

Johnny Granholm

+358-(0)40-913 4896 | johnny@somnskolan.fi

 

%d bloggers like this: