Suomeksi

Unipaja

Camilla Richardsson

– kestävyysjuoksija, kultamitalisti Kalevan kisat 2019

”Olen tänä kesänä nukkunut huomattavasti paremmin kuin ennen”


Emma Pullola

– kolmiloikkaaja, hopeamitalisti Kalevan kisat 2019

Unen laatu parani jo kymmenessä päivässä. Näin uniseurannssa että syvän unen osuus nousi merkittävästi.”

Uniohjelma

Tiesitkö että voit itse vaikuttaa nukahtamiseen ja unen laatuun? Ja mikä parasta, yleensä muutaman minuutin harjoittelu per ilta riittää.

Luento

Uni ja palautuminen

• Nukahtamis- ja uniongelmat • Mitä kehossa ja aivoissa tapahtuu unen aikana? • Mitä tapahtuu jos en nuku tarpeeksi? • Miten unen laatua voi parantaa? • Miten stressi vaikutta unen laatuun?

Urheilijoille

Henkilökohtainen univalmentaja

Olethan varmistanut että pääset syvään ja palauttavaan uneen mahdollisimman nopeasti! Ja että että mahdollisimman suuri osa yön unitunneista olisi syvää ja palauttavaa unta!

Hyvin nukuttu yö varmistaa että:

• palaudut fyysisesti ja psyykkisesti • opit nopeammin päivällä harjoiteltuja liikkeitä, tekniikkaa ja muuta opittua • loukkaantumisvaara pienenee • vastustuskyky vahvistuu • ja paljon muuta

Lisää luettavaa


Johnny Granholm

+358-(0)40-913 4896 | johnny@somnskolan.fi

%d bloggers like this: