Palvelut

Luento • Uni ja univaikeudet

Nukuitko huonosti viime yönä? Siinä tapauksessa et ole ainut! Meistä aikuisista jo joka kolmas kertoo nukkuneensa huonosti.

Tule mukaan kuuntelemaan miten Johnny työskentelee näiden ihmisten kanssa ja oppimaan kuinka suurin osa meistä voi oppia nukahtamaan ja nukkumaan paremmin.

Puhumme mm.

  • Nukahtamis- ja uniongelmista
  • Mitä kehossa ja aivoissa tapahtuu unen aikana?
  • Mitä tapahtuu jos en nuku tarpeeksi?
  • Miten unen laatua voi parantaa?
  • Miten stressi vaikutta unen laatuun?

Ja käydään tietysti läpi ne uniharjoitukset jotka Johnny on 2013 lähtien käyttänyt Sömnskolanin ohjelmassa.

 


Urheilijoille • Palaudu nopeammin samalla unituntimäärällä

Olethan varmistanut että pääset syvään ja palauttavaan uneen mahdollisimman nopeasti! Ja että että mahdollisimman suuri osa yön unitunneista olisi syvää ja palauttavaa unta!

Hyvin nukuttu yö varmistaa mm. että

  • palaudut fyysisesti ja psyykkisesti
  • opit nopeammin päivällä harjoiteltuja liikkeitä, tekniikkaa ja muuta opittua
  • loukkaantumisvaara pienenee
  • vastustuskyky vahvistuu

Univalmennus

Voit itse vaikuttaa syvään ja palauttavaan unen määrän lisäämiseen. Ja yleensä muutaman minuutin harjoittelu riittää.

Yksin ja ryhmässä. Haluatko vaan tutustua uniharjoitteluun vai haluatko ottaa kaiken irti hyvästa nukutusta yöstä? Tehdään sinulle/teille juuri sopiva ohjelma:

  • Harjoittelet niin kauan kun itse haluat, 1-10 viikkoa
  • 1-5 minuutin harjoittelu/ilta riittää yleensä
  • Keskustellaan säännöllisesti sopivan somen kautta
  • Tavataan tarvittaessa

 


Yhteistyö

Oletko hyvinvoinnin ammattilainen? Pidätkö kursseja urheilijoille? Vai haluatko vain auttaa ihmisiä nukkumaan paremmin? Tässä muutama yhteistyöesimerkki:

  • Luento, workshop tai webinaari
  • Univalmennus, yksilö tai ryhmässä, 1-6 viikkoa
  • Nettikurssi, 1-6 viikkoa

 


Uni, lepo ja palautuminen – the new SuperPower!

Aamulehti – Tulevaisuudessa pärjää se joka osaa levätä

Uni ja liikunta ruokkivat toisiaan