Suomeksi

SUPERHELPPO UNIOHJELMA

 Se suosittu nettiohjelma

Tiesitkö että voit itse vaikuttaa nukahtamiseen ja unen laatuun? Ja mikä parasta, yleensä muutaman minuutin harjoittelu per ilta riittää!


LUENTOJA

Uni ja univaikeudet

Nukuitko huonosti viime yönä? Siinä tapauksessa et ole ainut! Meistä aikuisista jo joka kolmas kertoo nukkuneensa huonosti. Tule mukaan kuuntelemaan miten Johnny työskentelee näiden ihmisten kanssa ja oppimaan kuinka suurin osa meistä voi oppia nukahtamaan ja nukkumaan paremmin.

Puhumme mm näistä:

Nukahtamis- ja uniongelmat • Mitä kehossa ja aivoissa tapahtuu unen aikana? • Mitä tapahtuu jos en nuku tarpeeksi? • Miten unen laatua voi parantaa? • Miten stressi vaikutta unen laatuun?

Ja käydään tietysti läpi ne uniharjoitukset jotka Johnny on 2013 lähtien käyttänyt Sömnskolanin ohjelmassa.


Urheilijoille! Palaudu nopeammin kuin muut

Olethan varmistanut että pääset syvään ja palauttavaan uneen mahdollisimman nopeasti! Ja että että mahdollisimman suuri osa yön unitunneista olisi syvää ja palauttavaa unta!

Hyvin nukuttu yö varmistaa mm. että:

palaudut fyysisesti ja psyykkisesti • opit nopeammin päivällä harjoiteltuja liikkeitä, tekniikkaa ja muuta opittua • loukkaantumisvaara pienenee • vastustuskyky vahvistuu • ja paljon muuta


UNIVALMENNUS

Henkilökohtainen univalmentaja

Voit itse vaikuttaa syvään ja palauttavaan unen määrän lisäämiseen. Ja yleensä muutaman minuutin harjoittelu riittää.

Yksin ja ryhmässä. Haluatko vaan tutustua uniharjoitteluun vai haluatko ottaa kaiken irti hyvästa nukutusta yöstä? Tehdään sinulle/teille juuri sopiva ohjelma:

Harjoittelet niin kauan kun itse haluat, 1-10 viikkoa • 3-5 minuutin harjoittelu/ilta riittää yleensä • Keskustellaan säännöllisesti sopivan somen kautta


YHTEISTYÖ

Oletko hyvinvoinnin ammattilainen? Pidätkö kursseja urheilijoille? Vai haluatko vain auttaa ihmisiä nukkumaan paremmin? Tässä muutama yhteistyöesimerkki:

Luento, workshop tai webinaariUnivalmennus, yksilö tai ryhmässä, 1-6 viikkoaNettikurssi, 1-6 viikkoa