Parempi uni


Tiesitkö että voit itse vaikuttaa nukahtamiseen ja unen laatuun? Ja mtä parasta, yleensä muutaman minuutin harjoittelu per ilta riittää!

Tee tämä liike sängyssä, selälläsi maaten, juuri ennen nukkumaan menoa.

Aseta toinen kätesi vatsan päälle, navan kohdalle. Tunnustele noin 30 sekuntia, miten hengityksesi liikuttaa kättäsi vatsan päällä.

*Hengitä sen jälkeen sisään, ja laske samalla kahteen (sekuntia). Pidätä hengitystäsi, ja laske samalla taas kahteen. Hengitä ulos, ja laske kahteen. Uloshengityksen jälkeen pidätä hengitystäsi laskien jälleen kahteen.

Toista edellinen sarja vielä viisi kertaa. (*-merkistä)

Toista edellinen sarja vielä viisi kertaa laskemalla kolmeen. (*-merkistä)

Kauniita unia!


Haluatko kysyä jotain?

Soita/SMS/WhatsApp 040-913 4896 | johnny@somnskolan.fi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: